lunes, 21 de mayo de 2012

Massimo Dutti

Treballar amb Massimo Dutti implica treballar amb un esperit conceptual comú paral·lelament amb el branding, és a dir, amb els seus valors com a empresa. La noció de la imatge s’ha de basar amb la idea d’elegància imperfecte.



Aquesta idea de finura casual s’aconsegueix a partir d’unes tonalites cromàtiques fredes. Gamma de blaus i grisos per nodrir la imatge d’una bellesa més propera. Alhora, també s’ha treballat la imatge amb un model d’uns 20 – 25 anys, ja que el target en qüestió de la companyia es troba emmarcat entre una edat de 25 i 50 anys amb un estil de vida urbà i cultural pronunciat.

La imatge està treballada acord amb les mides canòniques d'un DIN A 4, ja que està pensat per ser utilitzada com un cartell publicitari i ocupar l'espai d'una pàgina sensera en una revista de moda.

L’eslògan de la campanya és “Dress Man”. Un copy simple i breu, que complementa la força que transmet la imatge i entrallaça perfectament els valors del disseny visual. És fàcil de recordar i descriu allò que busca el target, vestir a l’home. A més, pel que fa el cos de text: “Colors naturals que van amb tot i s’adpaten perfectament al minimalisme  amb un toc de classe. Assegura’t que el teu look perfecte està en el teu armari de primavera estiu. Inverteix en una de les americanes més cómodes de la temporada”.

Trobar un eslogan comú al Brand de la companyia dotant-lo de blanquinositat per a què aflorís el component estètic del qual freturava a priori constituint la idea d’elegància en la imatge.


Joan Marquez Tió 


No hay comentarios:

Publicar un comentario