Aquesta idea de finura casual s’aconsegueix a partir d’unes
tonalites cromàtiques fredes. Gamma de blaus i grisos per nodrir la imatge
d’una bellesa més propera. Alhora, també s’ha treballat la imatge amb un model
d’uns 20 – 25 anys, ja que el target en qüestió de la companyia es troba
emmarcat entre una edat de 25 i 50 anys amb un estil de vida urbà i cultural
pronunciat.
La imatge està treballada acord amb les mides canòniques d'un DIN A 4, ja que està pensat per ser utilitzada com un cartell publicitari i ocupar l'espai d'una pàgina sensera en una revista de moda.
L’eslògan de la campanya és “Dress Man”. Un copy simple i breu, que complementa la
força que transmet la imatge i entrallaça perfectament els valors del disseny
visual. És fàcil de recordar i descriu allò que busca el target, vestir a
l’home. A més, pel que fa el cos de text: “Colors
naturals que van amb tot i s’adpaten perfectament al minimalisme amb un toc de classe. Assegura’t que el teu
look perfecte està en el teu armari de primavera estiu. Inverteix en una de les
americanes més cómodes de la temporada”.
Trobar un eslogan comú al Brand de la companyia dotant-lo de
blanquinositat per a què aflorís el component estètic del qual freturava a priori constituint la idea d’elegància
en la imatge.
Joan Marquez Tió
No hay comentarios:
Publicar un comentario