Com a amant que sóc dels anuncis de la marca Volkswagen m’agradaria parar atenció en el següent anunci gràfic que van utilitzar per a anunciar la nova furgoneta Volkswagen Caddy:
Copy: Relax while working.
Cady with complete service repair included.
El poder que té aquesta imatge per cridar l’atenció dels espectadors és increïble, tot i que pugui semblar una situació habitual, observem que es tracta d'un electricista manipulant un endoll tranquil·lament amb un tornavís, mentre d’aquest en comencen a aparèixer guspires, a més, el treballador ho està fent estira’t sobre una catifa, com si no hi hagués cap mena de perill.
Penso que el que vol transmetre en aquest cas Volkswagen està molt ben plasmat en una simple fotografia. “Caddy farà que la teva vida laboral sigui més senzilla sense prendre mal”. Perquè ja n’hi ha prous de perills en la vida laboral com per jugar-te-la amb un mal cotxe. La nova Caddy, tal com apunta el copy, ve amb servei d'avaries complet perquè no t'hagis de preocupar.
La imatge de la furgoneta que s’anuncia apareix en un segon terme, en miniatura ocupant la part inferior esquerra de l’anunci. El concepte que es transmet és el centre d’atenció i no la furgoneta. La furgoneta tan sols és la solució per poder gaudir d’una vida més tranquil·la, però ni el disseny ni els acabats tenen importància en aquest cas.
Carla Molas Esparraguera
No hay comentarios:
Publicar un comentario